Alla inlägg under juli 2014

Av perya - 31 juli 2014 00:24

asså tänkte göra ett snabbt inlägg är as trött och vill sova men a , saken är det att jag jätte gärna vill ha en hund har velat ha en på seriöst allvar sedan oktober , jag vill inte ha en liten tycker dem är tråkiga jag vill så sjukt gärna a en labrador eller rottvailer men helst labrador dem är så söta <3 men pappa vägrar och mamma säger att vi inte har plats och tid men det har vi!! skulle göra allt för att få en hund sitter typ och läser om hundar hela dagarna typ nej men kommer ett längre inlägg om hundar imån ska sova nu så godnatt<3

Av perya - 28 juli 2014 01:06

hejsan, förlåt att jag typ aldrig lägger upp inlägg men har hänt rätt så mycket vi har gäster igen..... , nej men vi åkte till öland igår med dem jätte roligt , när jag och min storebrorsa baddade så vart det ju maneter där!? jätte weird men vi freckade out och sprang som några dårar eller nåt hehehe det visade sig att maneterna INTE var giftiga men fortvarande crepie , aja gästerna är fortvarande hemma hos pappa och jag och min storebrorsa hos
mamma , min storebrorsa är min riktiga bror sen har jag en *halv lille brorsa* allså pappas son men inte mammas och en låssas syster som är pappas frus dotter men inte pappas ne men nu är klockan mycket så godnatt

Av perya - 24 juli 2014 00:52

hej ville bara säga att det skulle stå *hans fru * och så var det lite mer fel ich varje gång jag skriver en smiley blir det en frågetecken tyvär iallafall godnatt

Av perya - 24 juli 2014 00:44

hejsan allihopa tänkte göra ett random inlägg, jo idag har våra gäster gått det var pappas kompis sen hans deras älsta son han fyller år samma dag som mig 26 augusti förutom att han fyller 15 år, sen så har dem en till som som fyller 2 dagar förre mig och han är fakist lika gammal som mig så lite augusti här hahaha när dem kom igår så gick vi och badade och så och sen idag gick vi först till en park och grillade och hadde as roligt & sen gick vi och baddade igen men efter ett tag så åkte dem hem ? japp det var det btw så kollade jag på det sista avsnittet av the vampire diaries SPOILER jag fattar inte att demon dog han var snyggast,snällast,roligast asså allt med honom var bara perfect ?? var bara tvungen att veta om han kommer tillbaks så nu vet jag vad som händer eftersom jag sökte upp det okej nu blir detta AS långt men godnatt??

Av perya - 22 juli 2014 21:40

hejsan allihopa, förlåt att jag inte har bloggat på typ en 4 dagar eller nåt problemet är att jag är hemma hos min pappa och glömde min mobil hemma hos min mamma men jag gick hem till mamma igår och hadde inte tid att blogga är hemma hos pappa nu fast med mobil iallafall har gäster här så kommer nog inte blogga så mycket mer idag men aja hejdå????

Av perya - 17 juli 2014 16:35

hejsan allihopa har as tråkigt, vet inte vad jag ska göra kan ju kolla på the vampire diaries men vill inte vara en no lifeer (stavfel) kommentera vad jag kan göra ??

Av perya - 17 juli 2014 09:40

Av perya - 17 juli 2014 09:09

godmorgon allihopa   hur många är vakna kommentera gärna. men idag kommer inte jag göra något speciellt jag kommer någ hjälpa mamma i hemmet och så kommer jag nog att kollla på the vampire diaries hehe. det är min favorit serie är på sesong (stavfel) 5 avsnitt 17   kommentera gärna vad ni ska göra idag

Presentation


det här är en blogg om smink,mode,tips och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards