Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av perya - 28 augusti 2014 20:44

Det var min tyska klass som sjöng på tyska bara så att ni vet

Av perya - 28 augusti 2014 20:41

Hej allihopa tänkte skriva ett inlägg nu<3I helgen så fyllde mamma år så då firade vi henne.<3 och så men jag fyllde år i tisdags men i söndags så fick jag en IPhone 5s guld så det var nais, och sen har jag fått en massa mer presenter som var fina dem me . När jag fyllde år så sjöng dem typ "ja Mo ha leva" fast på tyska och det var pinsamt hehe men sen i klassrummet då sjöng min klass till mig och när dem var klara öppnades dörren och där kom 6a och sjöng "happt birthday to you " osv och min klass dunkade på bänkarna och så, jag ville bara sjunka under jorden så pinsamt var det. Det började en tjej i min klass i tisdags , ni kanske inte vet men mina föreldrar är kurder och det är hennes också så det var kul hon är snäll och så<3. Idag var skolan ganska seg vi hade matte och tyska b.l.a . Jag har assss ont i halsen men vill ändå till skolan det är hemkunskap imån och jag vill inte missa det men måste göra läxorna nu bye bye <3

Full bild ja vet men har ny mobil så har inte så många foton

Presentation


det här är en blogg om smink,mode,tips och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards